28 Ağustos 2009 Cuma

Sadece 2 seçenek...


Günümü nasıl geçirmek istediğimle ilgili önümde iki seçenek var :

Ya asık suratlı, mutsuz ve herşeyde bir kusur arayarak günümü negatif geçirmeyi seçeceğim, ve gün boyu herşey ters gidecek, hiçbir istediğim gerçekleşmeyecek, beklediğim telefon gelmeyecek, yolda taksi bulamayacağım, metroyu kaçıracağım ve bunun gibi daha pek çok şey beni daha da mutsuz edecek, ve akşam yatağa yattığımda bugünü bir daha hatırlamak bile istemeyeceğim.

Ya da günümü mutlu, keyifli, huzurlu, sevgi ve aşk dolu geçirmeyi seçeceğim, ve gün boyu herşey istediğim gibi olacak. Beklediğim telefon günün ilk saatlerinde gelecek, gün içinde karşılaştığım herkes sanki hayatımı kkolaylaştırmak için birbirleriyle mücadele edercesine bana yardımcı olacak, sevdiğim ve değer verdiğim kişilerin harika sürprizleriyle dolu bir gün geçireceğim.
Seçim benim, ve ben ikincisini seçiyorum. Güleryüzlü olmayı, ve gün boyunca hayatın bana getireceği tüm güzellikleri yaşamayı, evrenin benim için hazırlayacağı sürprizleri bekleyerek harika bir gün geçirmeyi seçiyorum.

Ya siz, siz hangisini seçiyorsunuz ?..

1 yorum:

  1. Ben Memo ne derse ne yaparsa doğrudur diyorum : )arkandıyım memoo önüne dikkat et : )

    YanıtlaSil