13 Aralık 2009 Pazar

Akışına bırakmak hayatı, sorgusuz sualsiz, olduğu gibi...

Çok mu zor ki,
Hayattan geleni kabul etmek ?...

Hiçbir terazide tartmadan,
Ya da kalıba sokmadan,
Olduğu gibi teslim almak hediyeyi,
Ve içten teşekkür etmek,
Gerçekten hissederek, ve severek...

Hayatımızdaki değişikliklere direnmeden,
Hayattan geleni sevgiyle kabul etmek,
Ne olursa olsun,
Nasıl biterse bitsin,
Sadece hayatla birlikte akmak,
Ve kendimizi akışa bırakmak,
Güvenle, sevgiyle ve huzurla...

Gerçek yaşam böyle bir şey olsa gerek,
Doğal olan, ve hiçbir etki ya da beklentiden şekil değiştirmeden,
Yaşanabilecek en doğal hayat...

1 yorum:

  1. merhaba sitede mail adresinizi aradım ama bulamadım belkide göremedim:(yılbasında palermo ya gitcem belki bi öneriniz olur ben rastgele buldum palermoyu sizde sevmissiniz onun için yazayım dedim

    YanıtlaSil