22 Nisan 2010 Perşembe

Biri Bana Bir Şey Anlatmaya Çalışıyor Galiba...

Ama ben anlayamıyorum !
Bunca yıldır hiçbir şeyin farkında olmadan nasıl da yaşamışım..
Belki de öyle yaşamaya devam etmek daha güzel olurmuş.
Ama bir kere bu yola girdikten sonra bu yolda çıkamıyor da insan.
Sanki girdiğin yol, mafya yolu...
Onca yıl hiçbir farkındalık kırıntısı bile olmadan, sadece para için, zevk için, başarı için ve de iktidar için mücadele edip durdum.
Ve o mücadelemde de son derece başarılı oldum.
Ne zaman ki hayatta başka şeylerin de varlığı düştü bir kere aklıma,
Hayatım işte o andan itibaren tepetaklak oldu.
Tam anlamıyla hayatımın altı üstüne geldi !
Ve ben henüz hayatımın altının olumlu bir yönünü göremedim.
Ve işte taa o zamandan beri sadece debelenip duruyorum, batmamaya ve boğulmamaya çalışıyorum.
Ama artık yoruldum.
Ve de umudum tükendi.
Sanırım en kötüsü de bu...

1 yorum:

  1. Bir suru afili soz var soylenecek, okunacak duzinelerce sozumona kisisel gelisim kitabi, yazaninin unune un katmaktan baska ise yaramayan, her daim yanindayiz diyen dostlarin, is dunyasindan kodaman kodaman tanidiklarin var, bu olmazsa o, o olmazsa bir baskasi, bir suru alternatifin var, sarkilar var sikildiginda seni rahatlatacak, mesaj dolu filmler var elinin altinda, var, var, var...
    Ama hicbirisi icindeki boslugu tek basina dolduramaz Memocan, doldurmadigini sen de anliyorsun, o bosluk sadece birtek seyle dolar o da; kaderini kendi eline alman. Herseye ragmen; muhtesem ailelerimize, isimize, evimize, arabamiza, dostlarimiza ragmen gunun sonunda yalniziz, bir basinayiz ve bu yalnizligi dogru anlayip yonetmekle dogru orantili hayatta mutlu olma durumu.
    Silkelen ve kendi hayatini kendin yonet Memo, secim yap, sonuclarina katlan, hayata karsi zayiflayan bagisiklik sistemini guclendir. Sen guclu bir insansin, bunu yapabilirsin.

    YanıtlaSil