29 Ağustos 2010 Pazar

Hayat Seçimlerden Ibaret de Madem, Neden Hep Zor Olanı Seçiyoruz...

Ve bunu ısrarla yapmaya devam ediyoruz.
Halbuki kolay olanı yapmak aslında o kadar da kötü değil ki.
Ama tabi bize küçüklüğümüzden itibaren öğrettikleri şey bu,
"Hayatta hiç bir şey bu kadar kolay olamaz !" ya da bir başka versiyonu da
"Bak gördün mü, yine kolay yolu seçti !" gibi..
Sanki kolay yolu seçmek bir kaçışmış gibi şartlandırıldık hep.

Ben de bugüne kadar çoğu zaman zor olanı başarmaya çalıştım hep.
Ama şimdi görüyorum ki,
Zor olanı oldurmaya çalışırken harcadığım emek ve sonunda elde ettiğim sonuç beni mutlu etmiyor,
Ve sonunda mutlaka bir hayal kırıklığı yaşıyorum.

Dolayısıyla da bundan sonra kim ne derse desin,
Ben kolay olanı seçiyorum kardeşim.
Ve biraz da bunu deniyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder