17 Eylül 2009 Perşembe

Cesaret kaç para ???

Cesur olabilmeyi çok isterdim.
Sevdiğimi tüm dünyaya haykırabilmeyi,
Sevdiğime onu sevdiğimi söyleyebilmeyi,
Ve bunun için onun beni sevmesine ihtiyacımın bile olmadığını..

Çevremdeki insanlara, özellikle de benden çıkarı olduğunu bildiklerime,
"Cehennemin dibine kadar yolun var !" ya da
"Buraya kadarmış, burdan ileriye sen gelmiyorsun !" diyebilmeyi...

Küçüklüğümden itibaren istemediğim şeyleri bana her yaptırdıklarında anne ve babama,
"Bu yaptırdıklarınızı sırf siz istiyorsunuz diye yapıyorum, çünkü ben bunu istemiyorum" diyebilmeyi öyle çok isterdim ki...

Ve hayatımın geriye kalan kısmında,
Sevmediğim bir yerde çalışırsam eğer, oradan hiç zaman kaybetmeden uzaklaşacak ;
Sevmediğime emin olduğum biriyle berabersem, onu üzme ya da kırma korkularına saplanmadan ondan ayrılacak ;
Ve her an canım ne yapmak istiyorsa onu yapacak,
Kime ne söylemek istiyorsa, ona onu söyleyecek kadar cesur olabilmeyi diliyorum...

Yaşayacak kadar cesarete sahip olmak istiyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder