11 Eylül 2009 Cuma

Fala inanma, falsız da kalma...

Bugün Nişantaşı' nın göbeğinde Valikonağı Caddesi üzerinde bir cafede Türk kahvesi içip, sonrasında da arkadaşımın ısrarı üzerine "ne kaybederim ki, baktırayım hadi" diyerek fal baktırdım.

Fal bakan kadın fincanımı açmadan önce benim adımı, sonra da annemin adını sorarak başladı işe.
İçimden herhalde GBT' mi çıkaracak diye geçirirken, fincanımı açtı ve ilk bombayı patlattı !

"Sizin kafanız son dönemde çok karışmış, ve karışıklık içerisinde bir yükselip bir düşmüşsünüz. Bu da sizi fazlasıyla yoruyor, ve birtakım cevaplar arıyor ama bir türlü bulamıyorsunuz. Bütün bunlardan dolayı da kendinizi çaresiz, yorgun, bitkin ve umutsuz hissediyorsunuz" demez mi...Zira ben fincanımı kapatırken "Allahım, ne zaman bitecek bu karışıklıklar, ve sorularımın cevaplarını ne zaman bileceğim, ne olur bana yardım et !" demiştim içimden, ve kadın bana bu yorumla başlayınca, tüylerim şööle bi dikiliverdi.

Bunun ardından artçı şoklar arka arkaya gelmeye devam etti..Önce biten evliliğim hakkında yaşadıklarımı bana yeniden anlattıktan sonra - eski eşimi tüm fiziksel detayları ile tarif ettiğinde, "tamam, şimdi anladım, kamera nerede ?" diye etrafıma bakınmaya  başladım, koptuğum an ise, özellikle son işimde sorun yaşadığım kişilerle işlişi verdiği detaylar oldu.

Bundan sonra her ay en azından 1 kahve falı baktırıla,
hatta bununla yetinmeyip bir kere de tarot falı ile sağlama yapıla...

1 yorum: