16 Ocak 2010 Cumartesi

Fame, yeniden...

Dün öğleden sonra birden modum değişti, son birkaç haftadır ne kadar da iyiyim diye kendi kendimle gurur duyarken, ortada belli bir şey de yokken birden depresif bir ruh haline girdim.
Önce uyku bastırdı, "e peki, uyuyayım o zaman" deyip 2 saat kadar uyuyup uyandıktan sonra, baktım ki durum daha da kötüye gidiyor.
Ama artık öğrendim, böyle durumlarda inkar etmenin hiçbir faydası yok !
Olanı kabul edip, "eh ne yapalım, bu gece de böyle geçecek, bari güzel bir film seyredeyim" diyerek, önce DVD' cime gittim, "Cengiz, bana şöyle eğlenceli, ama çok da değil, orta karar birkaç film çıkarsana" diyerek film tavsiyesi istedim.
Zavallı Cengiz bana birkaç film çıkardı, ama ben hiçbirini almadım, onun yerine Fame' i aldım, ve Cengiz bana garip garip baktıktan sonra "Hayırdır abi, dans filmi falan, ne iş ?" diye sormadan edemedi.
Her  ne kadar Cengiz' in hakkımda ne düşündüğünü çok umursamasam da, kısa bir açıklamanın faydası olacağını düşünerek "Yok Cengiz, merak etme, düşündüğün gibi değil! Sen hatırlamazsın tabii, yaşın ufak, benim gençlik zamanımın filmi bu, yenisini de bir seyredeyim bakiim.." diyerek mekanı hızlıca terkedip, eve geldim, hiç yemek hazırlayacak enerjim de olmadığından, Dominos' tan pizza siparişimi verdim, ve koydum Fame 2009' u DVD player' a.
Filmi ağzım açık seyrettim diyebilirim.
Bence son derece başarılı bir yorum olmuş, eskisinden çok farklı geldi bana.
Ama karakterler o kadar samimi, müzikler öyle sıcak ki...
Filmi seyrettikten sonra da, internetten bütün müzikleri indirdim, ve bütün Cumartesi de ipod' umda onları dinledim.
Modum sabah uynadığımda hala çok yukarılara çıkamamış, ama biraz daha toparlamış gibiydi ki, öğlen Zeyno ile tai chi' mi de yaptıktan sonra yeniden eski enerjime kavuştum.
Bu akşam itibarıyla sarsıntıyı atlatmış bulunuyorum.
Ve öğlen yemekte Zeyno' yla da konuştuğum gibi, artık böyle zamanlarda en azından bana nelerin iyi geldiğini bildiğimden, daha çabuk toparlayabiliyorum. Bu da süper birşey.....
Mutlaka seyredin, FAME 2009.
Özellikle Naturi Naughton ve Asher Book' un sesleri olağanüstü.
Insan dinlemeye doyamıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder