10 Kasım 2009 Salı

Teşekkürler...

Aslında bu akşam size bugün yaptığım Etna Yanardağı ile ilgili muhteşem fotoğraflar eşliğinde harika bir yazı yazmaya niyetlenmiştim, ama sonradan vazgeçtim.

Bugüne kadar beni takip ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim, ama artık bundan sonra yola yalnız başıma devam etmeye karar verdim.

Tüm desteğiniz ve ilginiz için teşekkürler...

***************************************

Görüyordum, duyuyordum,
Biliyordum, susuyordum,
İstemedim neden hayır diyemedim ki..
Kızıyordum, kaçıyordum,
Köşelerde yaşıyordum,
Söyleyecek sözüm çoktu,
Neden sustum ki...

Benim kendimle ufak bir sorunum var,
İçimde patlamaya hazır bir bomba var.

Ben bu gece karar verdim,
Kuş olup gökte uçmaya,
Sevdiğimi, kızdığımı,
Dünyaya haykırmaya...

Puslu puslu duruyordum,
Uslu uslu yaşıyordum,
Açıklarda yüzmenin
Tam zamanı şimdi.
Hep bir sebep buluyordum,
Uzaktan seyrediyordum,
Ne varsa tutuklu bende,
Bıraktım gitti.

Benim kendimle ufak bir sorunum var,
Biriktirdiğim ne varsa şimdi patlar.

Ben bu gece karar verdim,
Kuş olup gökte uçmaya..
Sevdiğimi, kızdığımı,
Dünyaya haykırmaya..

Ben bu sabah karar verdim,
Yıldızları yakmaya..
Bildiğimi, gördüğümü,
Dünyaya anlatmaya..
Dünyaya haykırmaya..
Sessizliği bozmaya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder