20 Ekim 2009 Salı

Barselona 6.ve son Gün

Barselona' daki son günüm son derece güzel başlamış, ve Montjiuc bölgesini karış karış dolaşmıştım.
Poble Espanyol bölgesine ise hayran kaldım. Ispanya' nın tüm şehirlerinden örnek yapılarla adamlar küçük bir köy inşa etmişler, ve içine de yine o bölgelerin kendine özgü el işçililk örneklerini satın alabileceğiniz pek çok hediyelik eşya dükkanı, yerel yemeklerini yiyebileceğiniz cafeler yapmışlar.
Bütün bunları büyük bir hayranlıkla dolaştım, pek çok fotoğraf çektim, ve daha o zamandan bloguma bunları nasıl koyacağımı bile tasarladım.
Sonra öğle yemeğini o cafelerden birinde yedikten sonra, yeniden merkeze inip arkadaşlarımla buluştum, ve klasik mekanımız olan La Rambla' ya kadar yaklaşık 20 dakika yürüdükten sonra durup Placa Reial' de cervezalarımızı içelim dedik. Afiyetle biralarımızı - cerveza = bira - içtikten sonra meydandaki hediyelik eşya dükkanlarından ben herkese ufak tefek magnet, resim vs alırken farkettim ki, fotoğraf makinemin olduğu ayrı çantada deriiiiiin bir boşluk, ve elimi içine attığımda da tahmin edebileceğiniz sonuç, makine yok !!!!!

Ama bunu kendime çektiğimi de itiraf etmeliyim, zira günlerdir "bu makine de bozuldu artık, her gün bir çift pil harcıyor, artık yenisini almanın zamanı geldi" deyip durduğum için, evren de beni hiç üzmeyip anında görüntüyü sağladı bana. "Al sana fırsat Memo, hadi git şimdi yeni bir fotoğraf makinesi al bakalım ! Seni mi kırıcam..." şeklindeki karşılıklı iletişimimizin neticesinde benim üzüldüğüm, Poble Espanyol resimlerini sizinle paylaşamamdır, başka bir şey değil.

Neyse, sonuç olarak bugüne kadar sayısız mutlu anıma tanıklık etmiş, ve bununla da kalmayıp bu anlarımın hepsini sonsuza kadar saklamama yardım etmiş olan eski makinemi sevgiyle uğurladıktan sonra, akşam 22:20 treni ile Madrid' e yola çıktım.

Ve bu sabah saat 07:20 itibarıyla Madrid' deyim, ve şu anda da kalacağım Hostal Sonsoles' in lobisinde yazıyorum bu satırları.

Buradan da, yeni bir fotoğraf makinesi almaya hemen karşıdaki elektronik dükkanına gideceğim.

Mazeret yok, daha önümde 10-15 gün var, bunları fotoğraflamak istiyorum.

Şimdilik bu kadar, akşama yine yazarım...

Adios,

2 yorum:

  1. Yani makinan calindi mi yoksa bi yerde mi unuttun abi, kavrayamadim pek? Serkan

    YanıtlaSil
  2. giden makinelerin ardından, aglama...
    neler gıdıyor hayatta yenısı gelıyor.
    herkesın herseyın yerı doluyor koc.

    YanıtlaSil