31 Ekim 2009 Cumartesi

Haftasonu Tatili...

Bu haftasonu yazmaya ara veriyorum.
Prag' da oldukça soğuk, ve puslu bir haftasonu geçeceğe benziyor.
Ama şehir buna rağmen çok güzel, cıvıl cıvıl, sokaklarda bu soğuğa rağmen müzik yapanlar, deli dana gibi bir oraya bir buraya koşturan turistler - biri de benim onların - ve şehir soğuğa rağmen yaşamaya devam ediyor.
Önümüzdeki hafta artık Istanbul' a dönüyorum.
Henüz gününe karar vermiş değilim, ama artık geri dönüp bazı şeyleri yerinde denemenin, ve bu yolculukta kendimle ilgili edindiğim izlenimleri uygulamaya koyup sonuçlarını görmenin, ve de yeni gerçekliğimi yaşamaya başlamanın zamanıdır.
Sonrasında neler olacak, gerçekten bunu yaşayıp göreceğim.
Ve bu arada bana kızanlar, beni eleştirenler olacak, bunu şimdiden görebiliyorum da, ama artık geri dönüş yok...

Dünden bazı fotoğraflar :


Meşhur saat kulesinin olduğu meydan..
İnsanlar, her saat başı geldiğinde, bu kule başında toplanıp saat kulesi içindeki döneme ait kuklaların geçişini seyrediyorlar...


Bu da o meşhur saat...


Soğuğa rağmen meydanda amatör bir grup, Avrupa' nın birçok şehrinde olduğu gibi, harika Jazz çalıyor ve etraftaki dinleyenleri müthiş eğlendiriyorlar...Ehh 1 CD alırsınız artık, yalnız burada CD' ler biraz daha pahalı, 15 €...


Ve bu da meşhur Charles Bridge' ın girişi...


Bunlar da köprü üstü çalgıcıları...


Nehir üzerinde balonla gezmek isteyenler için...


Ay da çıkıyor artık...


Ve Avrupa' da vazgeçemediklerimden, Hard Rock Cafe, bu sefer de Prag...


Ve bu da Eva, içkiyi sizin için özel hazırlıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder